ARTIK GÜLMÜYORSAM NE BEKLERSİN Kİ BENDEN?!

23 Kasım 2010 Salı

Bugün paso yazasım geliyo yea.

Bal:
fena
kızarım
cok cıddıyım
artıkk yetrr
serbest brkayım dedım
dahda uzaklasıosun bunu farkedyrum demekkı ben serbest brakmakla yanlıs yapıyrum
dahda elımden bsey gelmıo yapabılecegım bsey kalmıo
ustune dussem sıkıyrum dusmesem dahda uzaklasısoun
ne bu yaaaa
yemıne derım sınırden aglycam smdı haaa
Eng:
saçmalama
Bal:
dun ve bugun ne yapııp ettgıme abnlam veremyrum bana bunları yasatmaya hakkın yok
tamm yasarım hersekılde
sorunlarlada yasarım
bılırym bana önceden dedın sıkılıyrumf aln dedın
bn ne dedım ben hersekılde kabul edyrum senı denıylım dedım
halada devam edyruz ılıskımıze ama
bu durumdan da bı caba bısey yapmadan cıkılmaz kı
eee bıraklım olacagına varsın desem bılıyrum
btıcek
eeee brkmayalım bseyler yapalm ılıskımızı kurtarmk adına desem onuda bı tek bn yapıyrum
daha ne yapayım yanı ne yapayım
ltfen elını tasın altına koy yaaa
kndını bnm yerıme koy snra bıdaha dusun
bu kadar yazdıkalrımdan snra hala aynı kalcaksan sana hcbsey demycem
Eng:
Koptum şuan bak bak face de yazmışlar tam komedi ''

Omzuna yattım. -Ne yapıyorsun, dedi. -Salağa Yatıyorum, dedim. Anlamadı. Bir daha sevdim.'' hahahahahah hala gülüyorum .

Bal:
sessizlik.
Eng:
Neyse hadi kaçtım ben görüşürüz.
Bal:
Offf yaa git tamam git ya.

7 yorum:

  1. yok babam yok harbi yorumsuz...

    YanıtlaSil
  2. Olmaaz bu yorumsuzluğu kabul edememmm :D

    YanıtlaSil
  3. Lafın olup torbanın dolması.Saçmalamaca falan ..

    YanıtlaSil
  4. Şu an şaşkınım lan. Önce Bal'ı blog sahibi sandım. Eng'i de umarsız sevgilisi. Direk bu ne yea dedim. Sonra bir baktım blog sahibi Eng'miş. Ama neden böyle yapmış anlamadım. Noluyoruz lan dedim kendi kendime. Şimdi de halka açıyorum bu düşüncemi. Neden öyle yaptın ama?

    YanıtlaSil
  5. TeraziLastik; Çıktıktan 2 gün sonra sıkıldım diye insanlara eziyet ediyorum ve soğuk davranıyorum.Kasıtlı değil ama bunlar :D Bu da öyle birşey.Kendi de söylüyo uyardım bu durum hakkında onu, o da her halnle kabul ederim deneyelim dedi.Yine olan kendisine oldu.İlişki yaşama özürlüyüm :D

    YanıtlaSil