ARTIK GÜLMÜYORSAM NE BEKLERSİN Kİ BENDEN?!

21 Kasım 2010 Pazar

Son zamanlarda kendime çok bela okumuştum.!

       En son yazımda bahsetmiştim çıkma ve benimle çıkmak isteyen arkadaştan.Bayramdan önce bir başladı teklif ve ikna çabalarına, bir daha da susmadı.Ben de s-.kerim böyle aşkın ızdırabını dedim ve bir çılgınlık yapıp kabul ettim ...

       Bunda tabi çifte bayram havası direk 5 yıllık sevgiliymişiz moduna girdi.Ben de üzülsem mi sevinsem mi bilmiyorum?!Arkadaşımı mı kaybettim yoksa gerçek bir sevgi mi kazandım, zamanla görücez diye düşünüyorum falan filan derken 4 gündür çıkıyoruz.Okuduğu için ve ben de şehir dışında olduğum için bir türlü rastlaşamadık.Tam ben eve dönerken o da okula döndü.Aslında bir bakıma iyi oldu çünkü söylediğim gibi bende bu odunluk varken çok zor...Kabul ettiğim andan beri ilk buluşmayı düşünüp çocuktan iyice soğuttum kendimi.Hep böyle yapıyorum zaten.Önümüzdeki hafta gelecekmiş benim için.Daha önce de görüşüyorduk arkadaşımdan dolayı ama sevgili olupta ilk buluşmanın ızdırabı çok fena.

       Neyse ben tam ''Oh ne güzel,zaten okuyo.Sms aşkı gibi bir süre sonra nasılsa biter.'' derken bu bana ''Annemlerle konuştum her haftasonu gelicem aşkım.'' demez mi?!Allahım neler neler dedim.''Yok aşkım bütçeni sarsma benim için.Hasretine dayanırım ben ehe ehe.'', ''Hayatım vizeler var zaten, sen burayı düşünme.Biz illaki görüşürüz.Okuluna bak sen.'' gibi ikna cümleleri kurduysam da yok!Bu seferde ''Düşünceli aşkı'' oldum...

       Gittikçe çocuğun içinden haşin erkek çıkmaya başladı.Durduk yere bana ''Ben uzaktayım diye sakın bu sms ilişkisidir, tartışırız biter gözüyle bakma.Ben çok ciddiyim.Peşini bırakmam tanıyorsun beni .'' dedi.Ben şimdi napayım?Tam da öyle düşünüyordum kahretsin ki :D Söylediği gibi de tanıyorum ve biliyorum bırakmayacağını.İşte böyle yersiz ilişkilere giriyorum yok yere.Of ne yaptım ben.Allahım bunu sana 5. kez söylüyorum biliyorum ama bu sefer söz bu çocuk benden ayrılırsa eğer birdaha sevmeden kimseyle çıkmicam.Vallaha da söz, billaha da söz.Nolur ayrılsın :|

       Ya hiç böyle bir çocukta değildi.Bir sahiplenme, bir romantiklik en nefret ettiğim iki şey.Artık egm'nün sitesindeki kimliği belirsiz cesetlerden konu açtım.Çocuk şoklarda.10 dakika hiç susmadan anlattım.Psikopatlığın sınırlarını zorladım ama konu yine döndü dolaştı aşk'a geldi.Buradan yetkililere sesleniyorum; rocker tiplere aşk yasaklansın of allahım yine aynı iğrenme duygusu.Ben aşmak istiyorum aslında bunu ama aşamıyorum elimde değil.Yazı değişik bir konuma geldi ama elime geleni yazdım.Ne yapıcam yaa ne yapıcam.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder