ARTIK GÜLMÜYORSAM NE BEKLERSİN Kİ BENDEN?!

3 Kasım 2010 Çarşamba

Şimdiki aklım olsa çıkmazdım.VoL I.

        En son ağustos ayı'nda bir çocukla çıktım.O zamanlar çalışıyordum tabii.Çocukta böyle sessiz kendi halinde birşeydi ve çalıştığım süre boyunca teklif etmişti.Herneyse en sonunda bütün iş arkadaşlarını da bu konuya dahil etti.Dil döken dökene kabul etmem için.Ama çocuk bir tipsiiiiz, bir tipsiz anlatamam.Bende de şu ''iç güzellik'' anlayışı fazlasıyla mevcuttu o zamanlar.


         Lanet olsun bendeki o anlayışa.Bir anlık gaza geldim çıkmaya başladık.Ama tabi o zamanlar salak bi mutluluk var ki nedenini hala çözemem!Bak yazarken bile midem bulanıyo.Sürekli el ele bir moddayız.Böyle salak salak sevgili modu.Bütün herkeste el açıp dua eder oldu ''Allahım bize de bir tane nasip et!'' diye.Ortamda bir aşk meşk havası.1 hafta geçti izin günleri aynı napcaz napcaz derken avrupa yakasına geçelim dedik, gezeriz orada.Neyse o gün buluştuk vapurla geçtik Ben çocuktan bekliyorum böyle parlak bir fikir ne yapalım diye bu benden!Salak salak yürüyoruz eminönünde.Gülhaneye gittik az oturalım dedi oturduk.Sonra kalktık birşeyler yedik ve vapurla geri döndük.İş yerine de uğradık falan filan sonra eve.


       Anlatamam hayatımın en iğrenç günüydü.Herneyse yine de o zamanlar bu şekilde düşünmemiştim.Bu olaydan 1 hafta sonra da bundan iğrenmeye başladım.İnsan tanıdıkça gerçekten fikri değişebiliyor.Abi yemek yiyoruz sonrasında ağzını diliyle temizliyo, garip garip şekle giriyo suratı.Zaten tipsiz iyice iğrençleşiyo gözümde.Daha da 2 hafta olmuş bana DANNnNkkK!! ediyo.Gaza gelmişim çok pis bu malla çıkmışım diye.Başladım soğuk davranmaya.3. haftada da şu cümleyi kurudu ''Annemle tanışmanızı istiyorum!''.Annele tanışmamızı mı istiyorsun?3. haftadan hemde.Bayram onlara gidecekmişim ve tanışacakmışız.Beyimiz planı da yapmış maşallah.Neyse yüzüne baktım birkaç dakika ''Ne oldu?'' dedi.Tepki bile vermeden bakmaya devam ettim ''Erken mi?'' dedi.Şükürler oldun anladı. ''3 haftada annenle neden tanışayım ki?'' dedim.


         Tabi ben geçici çalılşanım normal durumum öğrenci.Bu ne okumuş ne bir bok yapmış, girmiş çalışıyo.Sırada evlilik var.Nasıl sinirlendim anlatamam.''Evleneceğimizi falan düşündün galiba!'' dedim gittim yanında.Neyse bayramı da atlattıktan sonra bi arkadaşımız vardı.O ve sevgilisiyle buluşacaktık.3.haftadayız henüz bayramdan hemen sonraki güne ayarlandı.Taksimde buluşcaz hepbirlikte.Saat 12 gittim kadıköyde bekliyorum.Baktım bu karşıdan geliyo.Eşorfman giymiş.Allahım kan beynime sıçradı.İnsan bu kadar mı bakımsız olur.Fakirlikten değil bununki, cimrilikten!Eşorfmanla taksime gidiyoruz.Ben iyice soğuk davranıyorum artık.Bir yaratıkla çıkıyorum resmen.Gittik taksim'e biraz olsun güldüm.Güzel geçmişti.Dönüşte iş yerinden 2 kız arkadaşımızı da aldık.Buna çok laf soktum yanlarında.Sinirlendi gitti.Sonra da mesaj attım ve ayrıldık.


        Ayrıldım aslında ayrıldık değil.Kızlarda da bir pişmanlık.Hepimiz hata modundayız.Sanki büyülenmiş gibiydik.Pişmanız dediler çıkmanız için dil döktüğümüze.Suç bende dedim.Kimseyi dinlemeyecektim.Sonra mı?Sonrasını daha sonra yazarım..Şoka uğradığım birşeydi sonrası.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder