ARTIK GÜLMÜYORSAM NE BEKLERSİN Kİ BENDEN?!

10 Kasım 2010 Çarşamba

Şimdi odana git ve yaptıklarını düşün!

        o  Gerizekalı aile fertlerim beni sinir etmeye tam gaz devam ediyor.Özellikle de babam.Öyle kavga ya da tartışma olmuyo ama ben çok çabuk sinirlenen bir insanım arkadaşım.Biraz özen gösterelim lütfen.
    
        o  Saçımı şuan bir beğeniyorum bir beğenmiyorum.2-3 gün daha kullanıcam.Baktım yine içime sinmiyo mor'a koşucam :D.Bu arada kardeşimin yorumu şu oldu. ''Anaaaaaa arka sıradakilerdeki gamze'ye benzemişsiiiin.Çok güzel olmuuuuş!'' Sağol içime su serptin :D Oğlum ben beğenmediysem bikere kötüdür.Ama ben de beğenmedim mi bilmiyorum.Bu totoloji midir çelişki midir? (bkz:Liseden esintiler.)
    
        o  4 gündür alışveriş yapıyorum.Yemin ederim battım.Çulsuz kaldım.O kadar parasızım ki bugün de alışveriş yapıcam!!!!!!!!!Sonra birdaha sokağa çıkmıycam.Yatış.İnsan evini özlüyo  ...
    
        o  Bayramda diğer eve gidecekmişiz.Hay annesini yaa.Demet akalın gibi bir o ev bir bu ev.Doğayla iç içe olacak olmak harika ama işte ne bileyim.İnternette olmayacak.Oraya gidince dinlenip, rahatlayıp dönmüş oluyorum.Offf gidelim gidelim özledim.
    
        o  Şu odamı toplamayı çok denedim ama hiç olmadı.O kadar dağınık ki toplanmıyor.Ve o kadar çok kitap var ki!Çalışma masam kütüphaneli ve ayrıyetten bir kütüphane daha var.O halde bile sığmıyor kitaplarım.Ne yapsam nereye bağışlasam..
      
         o  Bence hazırlanıp çıkayım.Akşam oldu akşam!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder