ARTIK GÜLMÜYORSAM NE BEKLERSİN Kİ BENDEN?!

4 Kasım 2010 Perşembe

Morg'u görmek için şebeğe dönmek!

        Eskiden beri böyle ölülere, cinayetlere ve cesetlere karşı bir ilgim var.Hep ceset görmek istemişimdir.3 yıl önce de muradıma ermiştim.Anneannemin kapı komşusu evde ölü bulunmuştu.Yalnız yaşıyordu 65 yaşlarında bir kadındı.4 gün öylece yatmış ve kokmaya başlayınca biz farketmiştik.Savcısı, polisi, doktoru hepsi geldi.Kadının çocukları anneannemlerin evde.Bağırış çağırışlar.Kapılar da mecburen açık.Koku anneannemlerin eve sindi.Ben o hengamenin arasında ne yapıp edip o cesedi görmüştüm.Beni gören gerizekalı savcı da dışarı çıkartmıştı.Ama görmüştüm bile hahahaha :D

        Dili dışarıdaydı kadının.Mosmordu.Salonun kapısının girişine yığılmıştı ve gözleri de açıktı.Şu cesetlerin en kötü yanı kokuları.Hâlâ hatırlıyorum o kokuyu.Allahım nasıl ağır, nasıl iğrenç.Hiçbişeyden değil de kokudan fenalık gelmişti bana.Elimiz ağzımızda geziyorduk evde.Hatta 4 saatin sonunda yengem beni görmüş (kalabalıkta zor görüştük dskngflkg) gözlerini kocaman açmış ve ''Kızım bu suratın ne bembeyaz olmuşsun.Git içerideki odaya uzan biraz) demişti.Bende o göz var mı?Mis gibi olayı bırakıcam ve içeride uzanıcam.Yok yaa!Neyse savcının asistanı da kurdu bilgisayarını mutfak masasına.Mutfakta kapının hemen girişinde.Adam gidip inceleyip gelip yazdırıyo.Sonra da cesede dokunduğu eldivenleri masaya koymuştu öküz herif.Eldivenler simsiyah olmuştu.O günden sonra da o masayı birdaha görmedim zaten :D Kullanılır mı lan o daha..?!

        Herneyse ne anlatacaktım nereye geldim.Bugün en yakın arkadaşımın annesini ziyarete gittim hastaneye.Ameliyat oldu.E tabi en yakın arkadaş olunca da ziyaret normalden uzun oluyo.2 saatin sonunda birtakım evraklar için odadan çıkmamız gerekti.Bütün akraba orada olduğu için ben de arkadaşımla gittim.Benim psikopatlığımı bildiği için şaka falan yapıyo.Hastanenin bölümlerinin hangi katlarda bulunduğunu bildiren şema'ya bakıyoruz.Ben tabi direk morg'u gördüm.''Lan şuraya girebilsek ne güzel olurdu.Kapısından bile geçirmezler.Aslında rol yapsam gidip ağlasam annem içeride son kez göreyim desem alırlar mı acaba?'' diye kendi kendime konuşuyorum.Bu da gülüyo.Sonra dedi ki ''Aslında girebiliriz!''.Gözlerimi bir açtım, bir bakış attım.Boynuna atlayacaktım neredeyse.Ama morg'a gitsek cesaret edip ölüye bakmaya çalışana kadar yakalanırız.İnsanız neticede ki mutlaka görevli vardır boru değil.Koskoca özel hastane.Tabii yine de insan bir umut taşıyo içinde :D Hiç değilse önünden geçeyim istedim.''Nasıl girebiliriz yani?Nasıl gircez?Saçmalama!Alırlar mı ki lan?'' diyorum umutlu umutlu.''Tabii ki de almazlar ama normal yoldan gitmeyiz biz de.En azından bir deneriz.'' dedi.

        Bunu bana yapmayacaktı.Zil takıp oynayacak duruma geldim.Çocuklar gibi şenim o an.İnsanoğlu işte, macerayı seviyo :P.Baktım bu yürüyo takıldım peşine.Morg -2. katta.-2 demek bile heyecan yaratıyo insanda.Yangın çıkışına geldik.8. kattayız çıkış açık.Kontrol ede ede gidiyoruz.İçimdeki aktrist ayağa kalktı.Artist artist iniyorum.Üstümdeki siyah trençkotla da kendimi iyice polis sanmaya başladım dkgldg İzlediğim diziler canlandı gözümde.İn allah in bitmiyo ve her an bir hastane görevlisiyle karşılaşma ihtimalimiz var.3-2-1-0 indik indik.-1. kata geldik.-2ye iniyoruz orada bir kapı.Allahım nasıl bir atmosfer var anlatamam.Hafif aydınlatan bir ışık böyle korku filmi gibiydi.

         Neyse tabii ki o daha birşey değil.Oradan koridora gircez ve sonrasında morg'a girebilecek miyiz onu da bilmiyoruz?!Hatta morg'a giripte ne yapıcaz onu hiç bilmiyoruz.Ama kapıldık gidiyoruz.Açılan kapıdan girdik.Diğer kapıya geldi sıra onu da açmayı başardık.Biz sanıyoruz ki böyle korkunç bir ortam olur kimse olmaz.Koridorda ağlayıp zırlayan insanlar var.Kalabalık olmasa bile korkunçta değildi.İlerledik ilerledik anca kapısından geçebildik.Bir sürü görevli vardı.Bu kadar aptal olunur işte.Herkes gibi normal yollardan da insek olurmuş ama işte illa heyecan olcak ya.İndirilmeyiz diye düşünüyoruz.Bir de benim ağzım kulaklarımda zaten.Hani morg değil de komedi filmi izliyomuş gibi salak salak sırıtıyorum.Hayatımda hiç böyle bir hayal kırıklığı yaşamamıştım.Giremeyeceğimi bile bile böyle bir hayal kırıklığına uğradım.

        Arkadaşım da döndü bana ''Ben elimden geleni yaptım lan.Baksana görevli kaynıyo burası.Daha yapabileceğimiz birşey yok!'' dedi.Sanki beyaz sarayla temasa geçmiş aşağı inebilmek için.Alt tarafı yangın merdivenine soktun (ki bu da olaya heyecan katmadı değil doğrusu) ona da boşuna girmişiz.Lanet olsun lanet..Ölü görmek istiyorum...!

2 yorum:

  1. psikopat. ben görsem herhalde bi daha uyuyamam korkudan:/

    YanıtlaSil
  2. Sanırım evet azcık psikopatlık mevcut :D diyorlar :)

    YanıtlaSil