ARTIK GÜLMÜYORSAM NE BEKLERSİN Kİ BENDEN?!

23 Kasım 2010 Salı

''TIKK'' la!

       Dün saat 5 gibi bir uyku bastırdı ama öyle böyle değil.Yattım uyudum ben de.Kalktığımda saat 8'di.Şöyle gözlerimi açtıktan sonra inanamadığım birşeyi farkettim.

       EVET BEYNİMDE İSMAİL YK ŞARKI SÖYLÜYORDU!!!! ''Başın ağrırsa salla yerinden kalkta fırla iyileşmek istiyorsan bu numaradan beni tıkla.''

       Birincisi ben bu şarkıyı nereden biliyordum.Rüyamı hatırlıyordum yk ile ilgili hiçbirşey yoktu.Vallahi depresyona girdim yaa.Oturdum bütün akşam düşündüm bunun nedenini.Nasıl olurdu?Naasıılll?

       İkincisi de ; Numaradan tıklama olayı nedir abi?Numaradan nasıl tıklanır?Numaradan aranır bir insan, tıklanmaz ki.Hoş burda bahsettiğimiz yk ise her bok olur yani.Şaşırmamalıydım..

5 yorum:

  1. Deliriyorum sanırım ondan böyle oluyo o.O

    YanıtlaSil
  2. Ortalıkta deli çok, bize akıllı lazım :D

    YanıtlaSil
  3. Aaaa akıllı-deli ayrımı yapmayalım lütfen.Ne olursan ol yine gel :D:D:D

    YanıtlaSil